loading...
طرفداران سریال تین ولف | TEEN WOLF Persian Fans
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 5953 جمعه 28 خرداد 1395 نظرات (2)
تایلر هوچلین ستاره سریال Teen Wolf  که در نقش Derek Hale به محبوبیت رسید. برای بازی در نقش سوپرمن در سریال سوپرگرل انتخاب شد. برای جزییات بیشتر به ادامه مطلب بروید.


 اندرو سازنده سوپرگرل گفته من و گرگ برلانتی که فکر کنم سازنده سوپرمن باشه سالهاست که میخوایم با تایلر کار کنیم پس این ترکیب خیلی خوبیه چون تایلر سوپرمنه ما خیلی مشتاقیم که یه بازیگر فوق العاده دیگه رو به تاریخچه بازیگرای این کاراکتر یعنی سوپرمن اضافه کنیم.



با این حساب که (تایلر هوچلین) برای نقش "سوپرمن" به گفته سازنده supergril مناسب است.
پس در فصل دوم سریال supergril تایلر هوچلین رو در نقش سوپرمن بازی می کند


کانال در تلگرام


https://telegram.me/twpersian


اینستاگرام ما


https://instagram.com/twfans.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abbas در تاریخ 1395/05/19 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

خدایی من سوپرگرل فصل یک کامل دارم قسمت اولو بیشتر نتونستم ببینم بسکه فیلم ضایع و بچگونه بود حیف شد که رفت تین ولفم مه یه فصل دیگه بیشتر نیست و به نظر من باید می موند

این نظر توسط _ در تاریخ 1395/04/12 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

واییی چه خوب... می دونیدفصل 2 سوپر گرل کی پخش میشه؟
پاسخ : نه دوست عزیز ما حتی سریالشم ندیدیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا با آلفا بودن لیام راضی هستید ??
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 147
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 6,284
  • بازدید کلی : 980,859